Sivut

maanantai 28. syyskuuta 2015

Ihastuttava vihastuttava syksy




Heipsan! Nyt tulee semmonen postaus, joka ei liity kynsiin eikä kosmetiikkaan sitte yhtään. Mulle vaan yhtäkkiä päsähti päähän tämmönen aihe, ku Syksy, ylläripylläri. :D En oo ite mitenkään hurja syksyn fani, se tulee selvästi häntäpäässä mun vuodenaikojen "parhausjärjestyksessä". Mutta nyt jotenki ihastuttaa tää syksy, siis eilisen ja tän päivän on ihastuttanu, muuten vihastuttanu. x) Kävin näpsimäsä kuvia ja haluan jakaa ne tänne blogiin. :) Kuvatulva on ISO, koittakaa kestää. :D

Haluan kertoa, miks syksy vihastuttaa mua ja miks ihastuttaa. 

                                      Ihastukset:

Ruska-aika, lehdet kellastuu ja pihalla on kaunista. On muitakin värejä kuin vihreää.
Kynttilät! <3 Juu niitä ainaki mää poltan kesät talvet, mutta syksyllä niitä kaivelee kaapeista enemmän. :) Ne on niin nättejä ja tuoksuja on satoja.


  


Vihastukset:

On vaan märkää ja kuraista

Kun puiden lehet on kauniita, kuolleet kukat ja kasvit ei tosiaankaan oo. :D
On vaan kylmempi ja kylmempi ilma. ;'( 

...Mutta senkin vaivan saa hoidettua ku hankkii lapasia ja villasukkia, villasukat on ehkä yks maailman ihanimmista keksinnöistä. <3



Kiitos jos jaksoit lukea ja kahtella tän loppuun, oli melkonen homma. :D Loppuun vielä kuvia meijän söpölikisuista. Rölli ei vaan ollu oikeen yhteistyöhalunen ja se ei kattonu ikään kameraan päin. Viimenen kuva on oikeen upea Kilun selfie yritelmä, mun mielestä aika hauska. x)









8 kommenttia:

  1. Hyvin jaksoin katsoa ja lukea loppuun. Mä olen samoilla linjoilla sun kanssa. Värit ihastuttaa, mutta kylmyys vihastuttaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista. :) Juu ei tästä tullu sit niin pitkää postausta kuitenkaa vaikka siltä sen tekeminen tuntu. :D Jep aika monilla on varmasti sama mielipide syksystä.

      Poista
  2. Samoilla linjoilla mennään syksyn ihastuksissa ja vihastuksissa... :D

    VastaaPoista
  3. Hah söpö kilu :D hienoja kuvia ja oon kyllä aikalailla samaa mieltä sun kans, paitsi on syksy silti minusta kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih tuli vahingosa tuommone kuva. :'D Kiitoksia! Noh mielipiteitä on monia. ;)

      Poista
  4. Ihana postausidea! Niin söpöt kissakuvat <3

    VastaaPoista

Kommentit piristävät, kiitos niistä. <3