Sivut

maanantai 20. heinäkuuta 2015

Lakkaa vai ei?

Mulla on ollu nyt melkeen kolme viikkoa töitä, niin etten oo voinu oikeen lakata kynsiä. En ensinnäkään oo kerenny ja toisaalta lakkaa ei oikeastaan saisi olla, koska oon ruuan kans välillä tekemisissä. Mutta kyllä mulla on silti ollu koko ajan alulakkaa kynsillä, ettei niistä ihan haperot tule. Ja käytän keittiöllä hanskoja. :D

Mutta kuitenkin, nyt oon kotona käymässä ja päätin lakata kynnet. Sillälailla ettei niistä välttämättä huomaa että kynsillä olisi lakkaa. Huomaamattomat siis. 

Dermosilin tasoittava kynsilakka on ihan loistavaa. Se kuivuu hyvin, tulee semmoiseksi tahmean tuntoiseksi, että lakka levittyy ja saa hyvän tarttumapinnan ja samalla korjailee kynnen väriä vähän. Nakuilukynsillä mulla on pelkästään sitä lakattomissa kohdissa. Eli siis mulla on kerros avonin lohkeamista ehkäisevää aluslakkaa ja Dermosiliä. Sitten siinä päällä on kerros Maybellinen iänvanhaa ranskislakkaa numero 76 ja tadaa, kynnet on huolitellun näköiset, mutta värittömät. :) Peukkuun ja nimettömään laitoin kerroksen Lumenen glitteriä Pink Diamond, pullossa tää näyttää pinkiltä, mutta antaa toosi hennon vaaleanpunasen pohjavärin kynsille. 

Juu, mun ei ollut tarkoitus postata näinki tylsistä kynsistä, mutta pakko saada tänne jotain tekstiä ja postausta niin samapa tuo pistää näistä. :) Kyllähän mulla on postauksia tullut, mutta lakkauksia en siis oo tehnyt, ootan paljo taas vapaa-aikaa niin pääsee taas lakkailemaan kunnon lakkauksia.





2 kommenttia:

  1. Näteiltä näyttää sun kynnet tällain vähemmälläkin lakalla :) Toivottavasti pääset pian lakkailemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon onnistunu melkeen kokonaan välttään kellastumisen kynsillä. :) Nohh mutkia tuli vielä lisää lakkailuun, ens postauksesa sit kerron tarkemmin :D

      Poista

Kommentit piristävät, kiitos niistä. <3