Sivut

keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Aalloissa siis..

Tervehys!
Nyt on tullu yli viikon mittanen tauko, se ei ole ollut tahallinen, mutta oon työssäoppimassa ja se vie kaiken energian tällä hetkellä, vaikka mulla onki vapaapäiviä ja vapaita tunteja kynsien laittoon. Tuolla kuluu vaan niin nopeaa lakkaukset, ettei tee mieli tehä mitään hienompia. Lisäksi mun kynnet on ihan paperinohuet ja oon leikannu ne niin lyhkäsiksi ku voin ja käytän semmosta hoitolakkaa, jonka pitäisi auttaa kynsien liuskottumista vastaan. Laitan sitä siis melkeimpä joka päivä, joten lakkaukset pysyy hyvin hyvin helppoina. Kerros tai kaks jotain ohutta ja helposti lähtevää lakkaa. Mutta tässä tulee siis nää viimoset kynnet ja tauko saattaa jatkua ainakin kynsien osalta viellä muutaman viikon. Muita postauksia saattaa kyllä tulla, ajattelin ilmottaa vain, että tiiätte mun olevan silti hengissä vaikka mitään ei kuulu eikä näy. :)

Kukas tietää mistä leffasta otsikko on..? ;D Juu pienestä merenneidosta ja kynnetki on merelliset.
Tiesin vaan värin, halusin lakata turkoosilla lakalla kynnet. Niimpä lakkasin kaikki sillä ja kohta olin leimalaattoja hakemasa, kysyin äiskältä minkä leiman laitan ja luettelin sille kuvioita. Sit se sano että merihevoset ja niimpä mulla on kahesa sormesa merihepat. Sitte hain kaikkia erilaisia vihertäviä lakkoja ja vetelin viivoja muihin kynsiin niillä, ne esittää merilevää. Ja siinä se. Sika nopsa lakkaus, mutta mää tykkään paljo, koska väri on nanna.. :D







Käytetyt:

Loreal Paris: Rivegauchegreen
Essence: That's what I mint! & Stamp me! White
Seppälä Nails: ?
Wet'n wild: Gray's anatomy
The body shop: Minty amour

Leimalaatta Ebaysta & ohut sivellin samaisesta paikasta








8 kommenttia:

Kommentit piristävät, kiitos niistä. <3