Sivut

maanantai 10. marraskuuta 2014

Day 19: Galaxies

Näitä kynsiä oon aina ihaillut toisten blogeista ja muutenkin netistä. Kuten blogistaki huomaa, tykkään kaikesta avaruuskuvioisista jutskuista. Olisin halunnu galaxikuvioisen repun ja meinasin tilatakkin, mutta ku sit olin tilaamassa, reput oliki jo loppu. :( Noh kyllä mää vielä jotain galaxikuvioista joskus ostan. :P

En tiiä miksen oo ennen galaxikynsiä lakannut, koska ei niitä ole vaikia tehä. :D Oon vaa aatellu et niissä kestää kauan aikaa. Seki riippuu ihan ittestään, kuinka montaa lakkaa käyttää ja pistääkö pilkkuja ja tähtiä siihen.

Nohh mulla kävi sitten niin, että lykkäsin vähä liikaa kaikkea näihin ja eine enää näyttäny niin avaruudelta, ennemminki sotkulta. :D Mut kävin kysyy pikuveljeltä ja äitiltä, et mitä nää esittää, mitä tulee mieleen, nii kyllä kummakki ekana sano avaruuden, et ei nää silti ihan epäonnistunukkaa. :D Ja kyllä mää näistä tykkäsin silti. :)

Mustalla siis lakkasin ensin ja sitte töpöttelin eri lakkoja siihen päälle ja lopuksi vielä vähä hopiaa glitteriä sinne tänne.







Lakkoina käytin:
Flormar P29 ja DC05
La femme beauty musta (nimi on piilossa)
Glamourin valkonen ja hopia niissä ei oo mun mielestä mitään numeroa eikä nimiä
Rimmelin Pompous
ja Alessandron Silver Stars




2 kommenttia:

  1. Kyllä niistä ihan avaruus tulee mieleen! Tosi nätit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä hyvä.:) Oon ehkä turhan ankara itelle.. ;D Iso kiitos. (:

      Poista

Kommentit piristävät, kiitos niistä. <3