Sivut

keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Day 20: Water marblet

Tätä päivää pelkäsin koko ajan ja niimpä se sit tuli.. En tosiaan ois halunnu julkasta näitä ja poistin lakat heti seuraavana aamuna. :D

Pistin aamulla vettä kuppiin ja annoin sen seistä iltaan. Noh sitte oli vähä pakko alkaa tekemään kynsiä ja niin se sit alko. Nohh ekana tietty testailin eri lakkoja ja huomasin, että mulla on melko surkeita lakkoja vesimarmorointiin.. Ne joko kovettu heti siihen tai sitte väri vaan häipy. Eli siinä sitte tuskailin jonku aikaa. Lakkasin kynnet ennen sitä valkosiksi ja löysin sit parit värit. Uitin sormen nätisti veteen ja juu kyllähän sekuvio tuli, mut semmosena sotkuna, että huuhhuhh..

Tää on kyllä sellanen koristelutyyli, että taitaa jäädä unholaan.. :D Tähän kuluu kamalasti kynsilakkaa (ainaki mulla) , tässä kestää älyttömän kauan, pitää olla nopia,ettei lakka kuivu veden pintaan ja kaikenlisäks tää on hirviän sotkusta puuhaa.. Joten oon tullu siihen päätökseen, että mun tassut ei tätä puuhaa tee muutaku pakon vaatiessa. :D

Pienensin kuvia tarkotuksella, koska nämä on kyllä niin kamalat. :DD

Täsä on toisen käen yks ainut onnistunu kynsi ja sit mulla oli teipit nähtävästi kynsienki päällä suojaamassa nii jäi mukavasti valkosta.. -.- Hyvä minä! :D

Kauhiaa katottavaa... :S
Täsä onnistu kaks kynttä jotenkuten, yritin saada siistiksi kynsinauhoja ja käsiä mutta haa empä onnistunu siinäkää.. :D


Täsä on toinen onnistuneista, mutta silti sotkunen ei voi mitään. ;D

Ja täsä toinen..

2 kommenttia:

  1. Vesimarmorointi osaa kyllä olla turhauttavaa :/ Mutta sekin ilmeisesti vain harjoittelusta kiinni! Mulla auttaa kun öljyää kynsinauhat vähän ennen teippaamista, jolloin kynsilakat on helpompi poistaa vääristä paikoista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmm turhauttavaa se kyllä on. :/ Nii no kyllä se harjottelulla onnistuis varmasti, mutta ku oon vähä tämmöne, etten tykkää tehä montaa kertaa samaa asiaa uusiksi. :D Oukkei, kiitti vinkistä pitää yrittää sitte joskus ku taas uuelleen rupian tästä innostuun. :)

      Poista

Kommentit piristävät, kiitos niistä. <3