Sivut

lauantai 6. kesäkuuta 2015

Dream big

Hetkosen on ollu hiljasta täällä ja muitten blogeissa, kun olin Ruotsissa käymäsä. :) Mutta nyt taas jatkuu samalla lailla. Asiaan..

Nämä kynnet on aivan ihanat! Ihastuin näihin heti kun olin tehny valmiiksi. Näistä tulee mulla mieleen joku unelma tai uni. Pilvenhattaroilla pomppimiset ja rauhallisuus. :D

Ensiksi mun oli tarkotus kokeilla kuivamarmorointia toisen kerran, mutta kun se ei onnistunut yhtään, päätin jättää sen muhimaan vielä jonnekki pääkoppaan. Tein sitte liukuvärjäyksen ja mietiskelin koristeluja. Kaivoin vasta voitetut fimot ja strassit esiin ja laitoin niitä nimettömään ja keskariin. Tuo keskari on ihan lempparikynsi! Nimettömässä on tuo kirkas starssi ylimääränen, oli tarkotus vaan kahtua miltä se näyttäis tuosa, mutta se tarttuki heti kynteen. :D Noh ei se haittaa. Toiseen käteen laitoin nuo vahingosa väärinpäin, mutta ihme kyllä sekään ei ärsytä. Ja etusormesta lohkes kynsi just ku kynnet oli ihanan pituset ja muotoset, mutta eipä tuokaan ny nii kauhiaa oo. Annan sen kasvaa ja viilailen sit joskus muita kynsiä. :D
Etusormeen ja pikkurilliin laitoin kerroksen Seppälän Nails glitterlakkaa ja peukkuun taas sinisen tähen ja kaks kirkasta strassia. Ai ai aii ku oon ihastunu näihin! <3











Terkut meijän kisumisulta! :D
Kisu oli mun kans pihalla, nii yritin napsia siittä kuvia, tää oli ainut joka oli ees vähä paremman näkönen, kaikki muut oli heilahtaneita, kiitos meijän katin. :D 

6 kommenttia:

  1. Kivat kynnet :) En tiiä miks mut mulla tulee näistä kynsistä mieleen mustikat, nam :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. :) Hih, no onhan tuo väri vähä niinku mustikkainen. :D

      Poista
  2. Wautsi, todella onnistunut lakkaus! Hurjan kauniilta näyttää :)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät, kiitos niistä. <3