Sivut

maanantai 19. lokakuuta 2015

Messukynnet

Moiks!

Mullahan on ny syysloma. Jeij! <3 Viikonlopun olin Helsingisä siskon kans I love me messuilla, niinku monet monet muutki. :) Onnibussilla mentiin ja kaheksan tuntia kesti, oltiin lauantaina kolmen aikoihin sit Kampissa. Siitä sitte mehtästettiin ratikkaa ja siinä meniki jokunen tovi.. Juntit kaupungilla.. :DD Mutta kyllä seki sitte suju ja kerettiin varmaa kolme tuntia sielä seikkailla. Sunnuntaina mentiin joskus yhentoista aikaan sinne ja pörrättiin joku aika, mut täytyy sanua et ku kaheksan tuntia sinne varta vassen messuja varten matkustettiin, nii olin vähä pettyny. Ei ne messut niin mahtavat ollu ja mulla ei oo tarvetta ens vuonna mennä, tai no siltä minusta tuntuu. Kyllä sieltä tuli silti osteltua tavaraa, ne näytän eri postauksesa. Messujen kahtomisen jälkeen haluttiin pois sieltä ihmisvilinästä ja mentiin Foorumiin shoppaileen. Sielä ei ollu kamalasti porukkaa ja sai melko rauhasa tutkia kauppoja. Mukava reissu ei siinä, Helsinki on kiva kaupunki aina välillä mennä. :) Oon niin pikku kylästä, että oon tottunu vähäiseen ihmispaljouteen ja ihmisiin, joilla ei oo kiire koko ajan johonki, joten muutaman päivän visiitti riittää varsin hyvin mulle. :D

Mutta niihin kynsiin. :D Perjantai illalla kävin syömäsä ravintolasa ja tulin yheksän aikaan kotia, siinä rupesin sit värkkään kynsiä ja mietein et nyt pitää tehä jotain nopiaa ja semmosta joka onnistuu aina. No en sit ruvennukkaan tekeen mitään aina onnistuvaa, vaan aattelin et vetelen semmosia viivaviuhkoja nail arteilla. Se ei onnistunu niin hyvin ja mietein et mikä mua vaivaa ku pitää ruveta kokeileen jotai uutta sillon ku on kiire. :D Noh lakkasin siis kynnet ja lättäsin Dermosilin paksua geelipäällyslakkaa, ei siis oikiaa geelilakka, tiiättehän. Oli kiire suihkuun ja sielähän lakkaukset sitte vähä ruttaantu ja rullaantu. Mut se täytyy sanua et hyvää tavaraa tuo lakka ku mulla on tänäänki tuo lakkaus ja siinä ei oo kärkikulumaa paljo yhtään.

Ohhoh, ny tuli kirjotettua pitkä tarina, joskus runosuoni sykkii nähtävästi enemmän ku toiste. :D Täsä nää kynnet sitte. :)

Lakka on sitte enemmän tuon ekan kuvan värinen, ei noin ärtsy punanen ku kahesa muusa. 




 Käytetyt lakat:
Oriflame: Coral red
Kiss: Nail art silver glitter & Black
 

4 kommenttia:

  1. Upeat kynnet!
    Ps: Ootko jostain täältä Oulusta päin ku bussimatka messuille kesti 8h? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis! <3 Juu oon vähä päälle sata kilsaa Oulusta. :D

      Poista

Kommentit piristävät, kiitos niistä. <3