Sivut

sunnuntai 27. joulukuuta 2015

Joulutähdet

Hei!
Sit tämmöset mieleiset ja naiselliset kynnet. Näissä on tummanpunasta lakkaa kaks kerrosta, kerros kultaista glitteriä ja leimat. Leimat on tommoset kukkaset ja niistä tulee ainaki mulla mieleen joulutähet. Leimailut ei ihan joka sormeen onnistunu kunnolla ja tietenkää en osaa kohdistaa vielä niitä kunnolla mut ei se mua haittaakkaa, oon kuitenki siinä hommasa melekonen amatööri. :D Ihanaa muuten, tilasin muutamat leimalaatat, joten sitte ku ne tulla tupsahtaa postilaatikkoon, tulee kynsissä varmasti näkymään enemmän leimailuja. :3 Nää oli oikiastaan ne joulukynnet, koska joulu oli niin kiireinen, ettei kerenny tekeen mitenkään mahtavia kynsiä, en varmaan tuu laittaan niitä tänne.






Käytetyt jutut:
Essence: Stamp me! White
Oriflame: Berry intense
H&M: Gold glitter
Laatta on joku Ebaysta & Moyon skrapa.
Täsä näkyy myös stamperi mitä käytän aina. :)


8 kommenttia:

  1. Mulle tuli meritähti mieleen tuosta kukasta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih tosiaanki voihan sen meritäheksi kans kahtua. :D

      Poista
  2. Nää on kivat, mulle tulee mieleen joulutortut näistä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompa nuista moneksi, kyllähän ne tortuiksikki käy. :D Kiitosta :3

      Poista
    2. Hih, nyt Sara kun sanoit niin vois se olla viis sakarainen joulutorttukin. :D

      Poista

Kommentit piristävät, kiitos niistä. <3