Sivut

torstai 15. tammikuuta 2015

Day 30: Inspired by tutorial

Okei, tähän päivään ois voinu keksiä vaikka millasia kynsiä ja tutoriaaleja, tiedän.. :D Mutta kun sillä hetkellä halusin leopardia kynsiini. Ja koska en ole ennen testannut koskaan sitä tyyliä, niin pystyinhän mä sit siitä tutoa käyttää. :D Vaikka osaisin ilman tutoakin, mutta kuinka vain. Katsoin ensin kuvatutoja, mutta sitte eksyin yhteen youtubevideoon. Sen on tehny Cutepolish ja kun katsoin parit sen videot tuli se tilattua. Video on TÄMÄ.

Ja niihin kynsiin sitten. Mulla oli päässä idea, että hopeaa, pinkkiä ja mustaa täytyy saada ja tiesin tasan tarkalleen miten lakat laitan. Pohjalla neljä (!) kerrosta hopeaa, hopeaa glitteriä kerros ja pilkut dotting toolilla.




2 kommenttia:

  1. Vitsi nää on hienot! Ja oot näköjään uudistanu ulkoasuaki, kiva! :) Taidan muuten vähän lainata ideaasi näistä tän päivän omiin kynsiini, kun mulla on just pari uutta lakkaa mille en oo keksiny että mitä niiden kanssa teen, kiitos siis ideasta! :) (linkkaan kyllä sut mun inspiraation lähteeks tottakai, kehityt ihan hurjaa vauhtia ja mun mielestä ois jo aika että muutkin kynsihöperöt alkais löytään tietään tänne sun blogiin :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos toosi paljon! :3 Juu uudistin ulkoasuaki, mutta siitä tuli kauhian epätarkka, vaikka se ihan kuvana oli tarkka. :| Mutta juu kiitos, halusin vähä ees paremman näkösen "bannerin" tuohon kui sen edellisen. :D Juu saa aivan vapaasti lainailla, jos inspistä syntyy. Voi suuuri kiitos ja kumarrus sulle! Sait kyllä hymyn huulille. :)

      Poista

Kommentit piristävät, kiitos niistä. <3