Sivut

keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Day 31: Re-create your favorite challenge

Viimeinen haastepäivä! Jess! Löyty kyllä paljo inspistä kynsiin ja toivottavasti jatkosaki teen vähä erilaisempia ja monimutkasempia kynsiä. :) 
Noniin ja tähän päivään halusin laittaa liukuvärjäystä, koska tykkään tosi paljo liukuväri kynsistä, mutta mulla on sellane ongelma, ettei niihin muka keksi koristeluja, vaikka niihin voi laittaa just samaa, mitä yksvärisillekki lakoille. Että en tiiä miks oon niin hassu, ettei keksi. Ja viimeksi kun tein liukuvärjäykset se oli kesällä ja täsä haasteessa. Niihinkään en siis laittanut mitään koristeita. TÄSTÄ linkistä pääsee niihin liukuvärjäyksiin. Ja täytyy kyllä myöntää, ettei ne oo onnistunut kyllä nii hyvin. :D Oon nähtävästi oikiasti kehittyny täsä kynsiharrastuksesaki. :)

Kiitos muuten uusi lukija toodella paljon, että liityit! :3 Toivottavasti viihdyt mun blogin parissa. :)

Mutta niihin kynsiin.
Tein siis vaaleansinisellä..? Ja mintun värisellä liukuvärjäyksen ja lisäsin muutamat tarrat, helmenpuolikkaat ja glitteriä. Sopii vuodenaikaan. :) Ja ilmoihin. ;D












4 kommenttia:

  1. Oi kun on kauniit kynnet! Hyvin sopii värit tosiaan vuodenaikaan :) Ja hei, tuo Seppälän sininen glitterlakkahan on tosi hieno! Mulla on joku ihme allergia tuota Seppälän uutta Nails -sarjaa kohtaan, jotenkin ne vaikuttaa huonolaatuisilta, mutta noin kauniin glitterin voisin huolia vähän huonompilaatuisenakin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Juu mää tykkään nuista seppälän lakoista, yleesä ne perus cremet peittää tosi hyvin, ainaski tummat. :D Tota sinistä glitteriä mulla on yks kerros nuisa kynsisä ja aika hyvin asettu nuo glitterit. :) Mää kyllä tykkään niistä lakoista ja varsinki ku en raaski ostaa mitään kunnon salonkilakkoja. :D

      Poista

Kommentit piristävät, kiitos niistä. <3