Sivut

lauantai 23. tammikuuta 2016

Sulkasato

Hellou!
Nää kynnet on sika helpot tehä mutta tykästyin ihan hulluna näihin <3 Lakkasin jälleen yhellä Essencen kalenteri lakalla. Sen nimi on Sweet caramel sweets. Se on tuommone söpö vaalianruskia toffeemainen väri. Peitti helposti kahella kerroksella ja se kuivu vähä satiiniseksi. Pistin värikkäitä höyhensiirtokuvia kynsiin. Tuli vähä intiaanit mieleen tästä lakkauksesta. Ehkä se onki syynä mun tykkäämisestä. Intiaanit on aina ollu minusta kiehtovia. :)





Käytetyt tuotteet on siis
Essence: Sweet caramel sweets ja siirtikset
 

8 kommenttia:

  1. Waude, ihanat! Todella kiva idea yhdistää nuo sulat juuri nudeen pohjaan, mullekin tuli heti intiaanit mieleen :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljo! <3 Jep tulee mieleen kyllä, mulla tulee heti mieleen Pocahontas :D

      Poista
  2. Onpa söpö yhdistelmä! Oon vähän kade noista kalenterilakoista kun en tietenkään tajunnut tilata sitä itselle eikä noita saa mistään! Oon ruvennut ihan Essence-faniksi viime aikoina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mulla meinas käyä samalla lailla mut sain siskon kaa puokkiin kalenterin. Harmin paikka et sulle kävi nui. Osta sit ens jouluksi ;) Jep minustaki alkaa kuoriutuu Essencefani :D

      Poista

Kommentit piristävät, kiitos niistä. <3